سفارش تبلیغ
صبا ویژن

infomanage

امروز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های بی سیم یا وایرلس بدون هیچ گونه کابلی افراد می توانند از طریق لپ تاپ ، کامپیوتر و یا گوشی خود به راحتی به اینترنت متصل شوند اما این نگرانی بین کاربران وجود دارد که چگونه از دسترسی افراد دیگر و هک شدن شبکه خانگی وای فای ( Wi-Fi ) خود جلوگیری کنند؟ در ادامه با آموزش روش های جلوگیری از هک وای فای همراه ما باشید.

با استفاده از شبکه های کابلی و سیمی ، دزدی از پهنای باند کاری سخت و غیر ممکن بود ولی امروزه با توجه به استفاده گسترده از شبکه های وایرلس که سیگنال بی سیم دارند ، دزدی از پهنای باند به راحتی قابل انجام است. یعنی گاهی نیازی نیست که این دزدی از طرف همسایگان شما باشد بلکه حتی فردی در نزدیکی آپارتمانتان و در ماشین خود نیز با هک وای فای شما قادر خواهد بود از اینترنت شما استفاده کند.

استفاده از وای فای در صورت هک شدن ، سه نقطه ضعف خواهد داشت :

  • هزینه اینترنت شما برای انتقال هر بایت به صورت غیر عادی  افزایش پیدا خواهد کرد.
  • سرعت اینترنت شما کاهش میابد مخصوصا زمانی که اینترنت خود را با افراد دیگر شیر میکنید.
  • در صورت هک شدن وای فای در واقع در معرض یک خطر امنیتی قرار گرفته اید که امکان دارد هکر از این طریق کامپیوتر شما را نیز هک کرده و به فایل های شخصی تان دسترسی پیدا کند.

از این رو ما امروز قصد داریم روش های مقابله با هک WiFi و نحوه جلوگیری از هک شدن شبکه وایرلس را در زیر برای شما آموزش دهیم :

10 راه مقابله با هک وای فای و جلوگیری از هک شدن شبکه وایرلس

مرحله اول – باز کردن صفحه تنظیمات مودم :      

           

طراحی سایت

طراحی سایت اصفهان

سئو سایت در اصفهان

 

ادامه مطلب...